Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Moszczenica
(2)
Autor
Beemer C. Britt
(1)
Chodzińska Karolina
(1)
Duncan Kevin (1961- )
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Shook Robert L. (1938- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Biznes
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Relacje z klientami
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "The customer rules : the 14 indispensible, irrefutable, and indisputable qualities of the greatest companies in the world" 2009. Nazwa przyjęta pierwszego aut.: C. Britt Beemer.
Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce błędna nazwa tłumacza, prawidłowa: Karolina Chodzińska
Kevin Duncan wskazuje najistotniejsze kwestie związane z uruchamianiem własnej działalności, takie same w przypadku każdej branży. Doradza, w jaki sposób: -określić pomysł na biznes - aby wiedzieć, dokąd się zmierza i co się chce osiągnąć; -opracować jednostronicowy biznesplan i jednostronicowy plan osobisty - aby program działania był jak najprostszy i jak najbardziej konkretny; -wybrać rodzaj działalności - czyli określić, czy biznes ma być istotnym elementem stylu życia, czy też stanowić inwestycję przeznaczoną do sprzedaży; -korzystać z wiedzy innych - dzięki relacjom osób, które już doświadczyły zarówno satysfakcji, jak i trudności związanych z prowadzeniem własnej firmy; -stawiać w działaniu na szczerość, skromność i śmiech. Autor, który jest doradcą biznesowym i od wielu lat z sukcesem prowadzi własną firmę, obiecuje we wstępie, że pomoże założyć własną działalność, prowadzić ją z powodzeniem i pozostać przy zdrowych zmysłach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej